mandag 21. september 2015

The Media Way

Mitt navn er Maud Solli, jeg er en media student på Årstad Videregående skole i Bergen. Første året!
Jeg har nå gått her i litt over en måned og jeg har lært mye.
Jeg går i en fantstisk klasse, med 90% gutter.

My name is Maud Solli, i'm a media student at Årstad "High School" in Bergen, Norway. Fresh! Man!
It's been a little over a month and I have learned so much.
I'm in a great class, where 90% are boys.


 Dette er bare noen av bildene jeg har tatt.

These are some of the pictures I have taken.


Uuh, blurry!


Jeg tror dette er ett av mine favoritt bilder som jeg har tatt. Skogen var ikke så mørk, men jeg brukte feil innstilling og fikk dette bildet. Bildet ble tatt midt på dagen og det var sein sommer.

I think this is one of my favorite pics that i have taken. The forest actually wasn't that dark, but my mistake became this picture. This picture was taken mid day on a late summers day. Just FYI!


1 kommentar:

  1. Fine bilder! Håper du blir glad i å bruke bloggen til å dele med oss :-)

    SvarSlett